§ 8
- Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i pozostawić klucz w recepcji.
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub winy odwiedzających go osób.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabrania się palenia papierosów na terenie całego budynku, używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
§ 9
Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na koszt gościa na adres przez gościa wskazany. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji przedmioty te będą przechowywane przez 3 miesiące.
§ 10
Reklamacje i zwroty
1.Goście maja prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
2.Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja.
3.Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
4.Przedpłata (zadatek) w wysokości 30 % wartości zarezerwowanego pobytu w przypadku odwołania rezerwacji nie podlega zwrotowi.
GWŻ w Warszawie
ul.Twarda 6
00-950 Warszawa
Recepcja ,,Beitenu''
ul. Lubelska 4
24-120 Kazimierz Dolny
tel. 692 578 677
Dyrekcja Domu Gościnnego „Beitenu” – Nasz Dom życzy miłego pobytu oraz zaprasza do ponownego odwiedzenia Kazimierza nad Wisłą i zamieszkania w naszych pokojach gościnnych.